Одне з найважливіших завдань сучасної школи – навчити дітей берегти та зміцнювати своє здоров’я, виховувати у них навички безпечної поведінки. Це завдання реалізується шляхом внеску здоров’єзберігаючих технологій під час проведення уроків. Минулого тижня вчителі природничих дисциплін розробили та провели ряд виховних заходів: «Екологія мови», на якому учні 5-х класів ознайомилися зі шкідливим впливом на здоров’я людини нецензурних висловів, навчилися використовувати у своєму мовленні пестливі слова; «Пийте, діти, молоко – будете здорові», де учні 6-х класів дізналися про користь молока для дитячого організму; «Скажемо курінню – ні!», який показав негативний вплив шкідливої звички на підлітковий організм».
Було проведено уроки, присвячені здоровому способу життю: «Вітаміни як компоненти їжі, їхня роль в організмі людини», на якому учні 11-х класів розглянули різновид вітамінів та їх вплив на здоров’я з хімічної точки зору. У 6-х класах пройшли бесіди про здоровий спосіб життя. У 9-х класах на уроці діти обговорили інформацію про правила харчування.
На захисті екологічного проекту «Глухівщина туристична» учні 10 класу аналізували можливість використання рекреаційних ресурсів Глухівщини для майбутнього розвитку зеленого туризму на Україні, презентували свій проект і вікторину для учнів 8-х класів. Учні 10-х класів розробили захист презентації для учнів 6-х класів «Земля – наш дім», вказавши на раціональне використання водоймищ Глухівщини, захист джерел.
Стосовно збереження здоров’я учнів, учителів нашої школи учні 8-х класів провели захід «Жива вода» для учнів 6-х класів, де розкрили роль води в природі, в житті людини, а також тренінг для учителів "Способи емоційного згорання вчителя”.
До уваги учнів було запропоновано виставку газет, малюнків, рефератів, виконану учнями 5-11 класів.
Набуті знання сприятимуть здоров’ю, розвитку та життєвому успіху школярів, становленню здорових міжособистісних відносин, здатності запобігати та уникати небезпеки, уміння адекватно реагувати на виклики та загрози, підвищенню рівня навчальних досягнень, легше адаптуватися та сприймати себе та оточуючих, уміти розв’язувати проблеми і керувати стресами.
І.М.Гулакова, учитель біології
|